You are currently viewing کارمندان به من 7 هک هوشمندانه می گویند که باید در فروشگاه های Goodwill ذخیره کنم

کارمندان به من 7 هک هوشمندانه می گویند که باید در فروشگاه های Goodwill ذخیره کنم


من با Goodwill رابطه عشق/تنفر دارم. من عاشق معاملاتی هستم که می توانم پیدا کنم، اما از اینکه مجبور باشم برای یافتن جواهرات پنهان در زباله های دیگران جستجو کنم، متنفرم. بنابراین وقتی تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم و ​​راه‌های خودی برای پس‌انداز در Goodwill پیدا کنم، صادقانه نمی‌دانم که چه چیزی پیدا کنم. اما من بودم زیاد با خوشحالی شگفت زده شد هک های خرید که کارمندان Goodwill به من دادند، برخی از آنها را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. پس انداز مبارک.

کارکنان به من 7 هک هوشمندانه می گویند تا پس انداز شما را در Goodwill به حداکثر برسانید

1. به دنبال تخفیف برای دانشجویان، نظامیان و بازنشستگان باشید

مطمئنا، سرقفلی بسیار ارزان است، اما اگر می‌توانید با استفاده از یکی از این تخفیف‌ها از آن اجتناب کنید، سعی کنید قیمت کامل را پرداخت نکنید.

نکته عجیب در مورد این تخفیف ها این است که من به ندرت آنها را در فروشگاه می بینم.

بجای، آنها شما را وادار می کنند در مورد آنها بپرسید و احتمالاً امیدوارم که نپرسید و فقط قیمت کامل درخواست را بپردازید.

تخفیف دانشجویی

کارمندی به من گفت همیشه در مورد a بپرسید تخفیف دانشجویی.

او گفت بسته به فروشگاه Goodwill کمی متفاوت است برخی از مکان ها دارای 15 درصد تخفیف دانشجویی برای هر روز خوب است در حالی که برخی 25 درصد تخفیف ارائه می دهند فقط یکشنبه ها.

او گفت تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شناسه دبیرستان، کالج یا حتی مدرسه تجاری ارائه دهید.

تخفیف های نظامی

تخفیف دیگری که اکثر فروشگاه های گود ویل ارائه می دهند یک تخفیف نظامی.

برخی از فروشگاه ها ارائه می دهند 25 درصد تخفیف همه اقلام اهدا شده به سهشنبه و برخی تخفیف برای چهار شنبه.

جنی در Goodwill محلی من به من گفت که این تخفیف را هم به نظامیان فعال و هم به سربازان کهنه کار می دهند. تنها چیزی که آنها درخواست می کنند گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی معتبر است یک جانباز یا نظامی تعیین روی آن

تخفیف برای سالمندان

اینها 55 یا بیشتر همچنین 25 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد تخفیف برای سالمندان در Goodwill.

تخفیف معمولا در ابتدای هفته، دوشنبه یا سه شنبه است، فقط در مورد آن بپرسید.

شما فقط باید کارت شناسایی خود را نشان دهید که سن شما را نشان می دهد، مانند گرفتن کارت بار هنگام خرید آبجو.

همه 25% ارائه نمی دهند، فروشگاه محلی من فقط 10% را برای سالمندان ارائه می دهد، اما آنها هر روز هفته آن را ارائه می دهند.

جایزه: سایر تخفیف‌های سرقفلی که می‌توان در مورد آن سؤال کرد، شامل مواردی است که برای آن‌ها وجود دارد معلمانپرستاران و اولین پاسخ دهندگان.

2. به دنبال موارد اشتباه علامت گذاری شده بگردید و مذاکره کنید

بنابراین، افشای کامل اینجا… من چیزهایی را در eBay می‌فروشم که در فروشگاه‌های صرفه‌جویی مانند Goodwill، Salvation Army، فروش گاراژ، و چیزهایی در اطراف خانه که دیگر به آن‌ها نیاز نداریم، می‌فروشم.

یکی از نکات مورد علاقه من این است که به دنبال اقلام با قیمت نادرست و از یکی از کارکنان بخواهید که آن را دوباره ارزیابی کند.

به عنوان مثال، اگر Goodwill داشته باشد 3 کاسه پیرکس یکسان و دو تا از آنها 9.99 دلار قیمت دارند و یکی 14.99 دلار است، مودبانه از یک کارمند بپرسید که آیا می تواند کاسه گران تر را به 9.99 دلار کاهش دهد و شما هر 3 کاسه را می خرید.

چندین کارمند مغازه خرازی با خوشحالی این کار را برای من انجام داده اند و معمولاً به من می گویند که اصلاً کار مهمی نیست.

همچنین، اگر برچسب قیمت کاملاً از بین رفته باشد، از یک کارمند بخواهید که یک برچسب روی آن بگذارد و ارزان ترین کالای مشابه را به عنوان «قیمت نمونه» در نظر بگیرید.

قیمت پایین‌تر را به منشی نشان دهید، و احتمال زیادی وجود دارد که او آن قیمت را روی کالای بدون علامت بگذارد تا بتوانید آن را ارزان بخرید.

همچنین ببینید: نکاتی در مورد اینکه چگونه در فروشگاه های بزرگ مذاکره کنید و احساس ارزانی نکنید

3. به دنبال کوپن باشید اما همیشه از آن استفاده نکنید

کوپن سرقفلی

فراموش نکنید که آن را در گوگل جستجو کنید “نیت خیر در شهر شما” از وب سایت آنها بازدید کنید و برای ایمیل های آنها ثبت نام کنید و آنها ماهانه برای شما ارسال می کنند کوپن تخفیف 20 درصدی با خرید بیش از 20 دلار.

با انجام برخی از محاسبات سریع، کوپن حداقل 4 دلار تخفیف به شما می دهد. بنابراین اگر فقط 15 یا 16 دلار کالا می‌خرید، ارزش خرید یک کالای دیگر را دارد که بیش از 20 دلار باشد زیرا رایگان است.

اما با تمام آنچه گفته شد … به خاطر داشته باشید که نمی توانید کوپن ها یا معاملات را در Goodwill پشته کنید، بنابراین فقط زمانی از آنها استفاده کنید نمی تواند از 25% تخفیف مانند تخفیف دانشجویی، نظامی یا ارشد که در بالا ذکر شد استفاده کنید.

4. در مورد برچسب قیمت روز رنگ بپرسید

برچسب های رنگارنگ قیمت سرقفلی

تقریباً هر Goodwill یک روز از هفته دارد که روز خاصی را انتخاب می کند برچسب قیمت رنگارنگ و آن را بفروشید 50 درصد تخفیف قیمت اصلی

اراده خوب من انجام می دهد هر یکشنبه.

آنها یک رنگ برچسب قیمت را انتخاب می کنند و به خریداران اجازه می دهند تا معاملات بهتری را در مورد این موارد کسب کنند.

در مورد آن در فروشگاه محلی خود بپرسید زیرا آنها معمولاً آن را در هیچ کجای فروشگاه تبلیغ نمی کنند. شما باید بپرسید.

در فروشگاه من، برچسب‌های مشکی اقلام گران‌تر هستند، بنابراین هر بار که آنها در روز یکشنبه یک فروش “سیاه” دارند، من آنجا هستم. زود برای پیدا کردن معاملات

5. در محله های مرفه یا شهرهای کوچکتر خرید کنید

بهترین معامله ای که تا به حال گرفتم این بود حسن نیت در دریاچه تاهویکی از غنی ترین مناطق کشور که به خاطر ورزش های زمستانی معروف است.

حدود 10 سال پیش با یک اسنوبرد و چکمه های تقریباً جدید برتون با قیمت 50 دلار رفتم. در آن زمان آنها بیش از 300 دلار برای من هزینه جدید داشتند.

مناطق مرفه همیشه مارک های بهتری خواهند داشت، معمولاً در شرایط بهتری، زیرا بسیاری از مردم فقط چیزهایی را اهدا می کنند به جای تلاش برای فروش آن در یک گاراژ فروش یا در بازار فیس بوک.

این مکان‌های Goodwill برای باشگاه‌های گلف، اقلام اسکی/اسنوبورد، کیف‌های نام تجاری، شلوار جین طراحان و کفش‌های جدید عالی هستند.

من به معنای واقعی کلمه می‌توانم ادامه دهم، اما فکر می‌کنم شما متوجه موضوع شده‌اید.

نکته: هنگام تعطیلات در یک منطقه مرفه، همیشه به حسن نیت محلی، تضمین شده ضربه بزنید چند گوهر پیدا کنید.

همچنین، اگر انتخابی بین یک مرکز شهر Goodwill یا یک شهر کوچکتر دارید، همیشه مکان شهر کوچکتر را انتخاب کنید.

قیمت‌ها در شهرها تقریباً همیشه گران‌تر از فروشگاه‌های Goodwill شما در شهرهای کوچک‌تر خواهند بود.

6. سیاست بازگشت سرقفلی را نادیده نگیرید

رسید سرقفلی

من اخیراً در Goodwill چک کردم و پرسیدم که سیاست بازگشت آنها چیست، فکر می کنم همه چیز احتمالاً فروش نهایی است.

تونیا به من گفت: «نه، قطعاً فروش نهایی نیست. فقط آن را برگردانید و بازپرداخت یا اعتبار فروشگاه دریافت کنید. فقط مطمئن شوید که برچسب قیمت هنوز روی آن است و 2 سال از آن نگذشته است.

ممکن است تعجب کنید پس چه؟ این همه چیز استفاده شده است، پس چه.

خب، بسیاری از مردم، از جمله من، نمی خواهند لباس های دست دوم را در فروشگاه امتحان کنند. پس آن را به خانه بیاورید، بشویید، امتحان کنید، سپس برچسب قیمت را دوباره وصل کنید و اگر دوست نداشتید آن را برگردانید.

می توانید برچسب قیمت را دوباره با یک سنجاق نگه دارید یا ابزار را بخر که آنها را دوباره برای شما به قیمت 10 دلار وصل می کند.

7. اگر شما یک توزیع کننده هستید، مارک های با کیفیت را بشناسید

اگر اهل باله هستید یا به فروش مجدد چیزها در eBay فکر می کنید، Goodwill فرصت های خوبی را فراهم می کند. اما تنها اگر مارک ها و محصولاتی را می شناسید که به راحتی به فروش می رسند بزرگ سود.

به عنوان کسی که با این موضوع سروکار داشته است، اینجا هستند بهترین مارک ها به دنبال آن باشید، مخصوصاً وقتی صحبت از مارک های لباس، کالاهای خانگی و حتی لوازم الکترونیکی می شود.

– برندهای پوشاک مردانه: ژاکت های پولو رالف لورن (ساخت ایالات متحده)، برادران هاولر، پندلتون، پاتاگونیا (مخصوصاً قدیمی)، Levi’s، جین های راک احیای جین واقعی، جین های جین آریات، کارهارت، رابک، آرکتریکس، سی سی فیلسون، فاهرتی و بن نقره ای.

– برندهای لباس زنانه: Alemais، Dale of Norway، Frank & Eileen، Nili Lotan، Veronica Beard، Doen، Rails، Love Shack Fancy، Moussy Vintage، Retrofete، St. جان، AYR، مارگارت هاول و ایسی میاکه.

– وسایل آشپزخانه و منزل: Pyrex، Lodge، All Clad، Le Creuset، Corelle، Duralex، Libby، RevereWare قدیمی، Tupperware، Heritage Rock، Pampered Chef و Reidel crystal.

– الکترونیک: تمام کلاسیک نینتندو، کنسول پلی استیشن، برخی از بازی های Wii، کنترلرهای قدیمی در شرایط خوب، Bose، کابل های برق Bose، VCR ها در شرایط خوب کار می کنند.

از خواننده بپرسید: آیا به طور مرتب از Goodwill خرید می کنید؟ نکته مورد علاقه شما برای به حداکثر رساندن پس اندازتان چیست؟ در نظرات به من اطلاع دهید.


توسط کایل جیمز



Source link